Normes per a la visita

Inicio > Arte y Cultura > Exposiciones > Normas para la visita – catalán

​Si us plau, llegiu amb atenció aquestes indicacions. Tenir-les presents quan accedeixi a la sala redundarà en què la visita resulti molt més satisfactòria per a tothom.

Visita General

• No es permet accedir a la sala amb cap mena de beguda o menjar. Seran retirades abans d’accedir a la sala i no es podran recuperar a la sortida.
  • Les motxilles, bosses i altres objectes la mida dels quals pugui representar un risc per a les obres exposades o una molèstia per als altres visitants han de ser dipositades a la consigna abans d’accedir a la sala. La consigna funciona amb el dipòsit d’una moneda d’1€, recuperable en retirar els objectes dipositats.
  • Els paraigües s’hauran de deixar al paraigüer abans d’accedir a la sala.
  • No es permet rebre o fer trucades dins de les sales. Si cal parlar per telèfon, s’ha de fer fora dels espais expositius.
  • No es permet accedir a la sala amb cap tipus d’animal (inclosos els portats en transportí), tret dels gossos-guia.
  • Es poden fer fotografies sense flaix, sense trípode i sense pal de mòbil, excepte en les obres en què s’indiqui el contrari.
  • Un cop s’accedeix a la sala, no està permesa la reentrada.
  • Durant la visita es prega mantenir silenci o parlar en veu baixa.

Visita De Grup

• Es regiran per aquestes normes totes les visites formades per grups guiats. S’entén per grup guiat el conjunt de 6 o més persones en el qual una de les persones integrants actuï com a guia durant el recorregut per la Sala.
  • Els grups estaran formats per un mínim de 6 i un màxim de 15 persones, guia inclòs. Aquest límit podrà ser objecte de modificació per la Fundació MAPFRE en funció de les característiques de l’exposició en curs, la normativa de prevenció sanitària vigent o de qualsevol altra consideració relacionada amb l’aforament i la circulació a la sala. L’accés del guia serà gratuït.
  • Un/a mateix guia no podrà reservar més de 3 torns per dia i un màxim de 20 torns per cada exposició temporal. Fundació MAPFRE es reserva el dret d’anul·lar les reserves fetes incomplint aquesta limitació.
  • Les visites tindran una durada màxima de 60 minuts a partir de l’hora reservada d’inici, durada que s’haurà de distribuir regularment al llarg del recorregut expositiu. Fundació MAPFRE es reserva el dret de cancel·lar la visita guiada si passats 20 minuts des de l’hora d’inici prevista la visita no hagués començat.
  • En accedir a la Sala, el/la responsable del grup s’identificarà al taulell de recepció i rebrà l’acreditació que identifica el torn de visita. El/la guia del grup portarà aquesta acreditació al llarg de tota la visita en un lloc sempre visible per al personal auxiliar de Sala.
  • És imprescindible l’ús d’un sistema de guiatge de grups, compost per un micròfon i un transmissor per al guia i un receptor per a cadascun dels components. El grup podrà aportar el seu propi sistema d’àudio-guiat. Si no en disposa, podrà adquirir-lo -tant a la taquilla online com a la taquilla de la sala- al mateix temps que obté l’entrada de “grup extern”, al preu d’1€/pax. El transmissor per al/la guia és gratuït.
  • Per garantir les millors condicions de visita per al públic present a la sala, caldrà mantenir en tot moment un to de veu adequat per part de la persona que guia la visita.
  • El/la guia serà responsable de que el grup compleixi les “Normes per a la visita” a disposició del públic al vestíbul de la sala, i en especial les relatives a:
    • La prohibició d’introduir menjar o beguda
    • La no utilització del telèfon mòbil a les sales
    • L’obligatorietat de dipositar els paraigües al paraigüer
    • La prohibició d’accedir portant objectes de grans dimensions i, en general,
    • La necessitat d’evitar qualsevol comportament que pugui resultar molest per a la resta dels visitants (dispersió, parlar en veu alta, etc.).
  • Les visites hauran de finalitzar puntualment. En cas d’incompliment, el personal de sala advertirà el guia sobre aquesta circumstància, i la Fundació MAPFRE es reserva el dret de sol·licitar al personal de seguretat que convidi el grup a abandonar la sala si no s’atenen les indicacions del personal de sala esmentat.
  • En cas d’incompliment reiterat, per part dels responsables dels grups, d’una o diverses d’aquestes normes, Fundació MAPFRE es reserva el dret a suspendre temporalment o indefinidament el dret dels mateixos a sol·licitar reserves.
  • La formalització d’una reserva de visita de grup implica l’acceptació del present document.

Madrid-Barcelona, juliol 2022