Política de Galetes de Fundación MAPFRE

Fundación MAPFRE fa servir galetes amb la finalitat d’oferir-li una millor experiència de navegació que s’ajusti a les seves necessitats, així com per protegir i millorar el lloc web. Llegeixi atentament aquesta Política de Galetes per informar-se sobre l’ús responsable que Fundación MAPFRE en fa i sobre les opcions que té per configurar el seu navegador i gestionar-les.

Què són les galetes?

Les galetes són petits fitxers de dades que es generen a l’ordinador de l’usuari i que ens permeten conèixer la seva freqüència de visites, els continguts més seleccionats i els elements de seguretat que poden intervenir en el control d’accés a àrees restringides, així com la visualització de publicitat en funció de criteris predefinits per Fundación MAPFRE i que s’activen per galetes servides per aquesta entitat o per tercers que presten aquests serveis per compte de Fundación MAPFRE.

De manera general, hi ha els tipus de galetes següents:

• En funció de la seva caducitat:
    • Sessió: caduquen en finalitzar la sessió.
    • Persistència: no caduquen en finalitzar la sessió.
  • En funció de la seva procedència:
    • Origen: habilitades pel lloc web pel qual navega.
    • Tercers: provenen d’altres llocs web.
  • En funció de la seva finalitat:
    • Tècniques: permeten la navegació i l’ús de diferents serveis.
    • Personalització: permeten accedir al servei amb característiques predefinides.
    • Anàlisi: permeten el seguiment i l’anàlisi del comportament dels usuaris.
    • Publicitàries: permeten la gestió d’espais publicitaris.
    • Publicitat comportamental: permeten la gestió d’espais publicitaris. Emmagatzemen informació del comportament dels usuaris.

Quin tipus de galetes fem servir i amb quines finalitats?

En aquest lloc web, es poden utilitzar els següents tipus de galetes, amb les finalitats següents:

1. Galetes Analítiques: es fan servir per recollir estadístiques de l’activitat de l’usuari. Entre d’altres, s’analitzen el nombre d’usuaris que visiten el lloc web, el nombre de pàgines que visiten, així com l’activitat dels usuaris en el lloc web i la seva freqüència d’ús.
    La informació que es recull sempre és anònima de manera que no es podrà establir un vincle entre aquesta i la persona física a qui es fa referència.
  2. Galetes d’Autenticació: es fan servir per mantenir la sessió de l’usuari durant cada visita; predominen en entorns privats del lloc web que necessiten un usuari i una contrasenya per accedir-hi.
  3. Galetes que fan servir les xarxes socials: permeten que l’usuari tingui la possibilitat de compartir, amb els seus contactes en una xarxa social, els continguts que li semblin interessants mitjançant la marcació del botó (plug-in) corresponent inserit en el lloc web.
    Aquests botons emmagatzemen i accedeixen a les galetes del terminal de l’usuari i permeten, a la xarxa social, identificar els seus usuaris quan aquests hi interactuïn.
  4. Galetes que fan servir complements externs de contingut: són necessàries per a la prestació d’algun tipus de servei i s’emmagatzemen per tercers.
    Dins d’aquesta categoria de galetes es troben, per exemple, les galetes de reproductors multimèdia, que es fan servir per emmagatzemar dades tècniques amb vista a reproduir continguts de vídeo o d’àudio, com ara la qualitat de la imatge, els paràmetres de càrrega, etc.
  5. Galetes de tercers per a la personalització d’espais publicitaris: permeten gestionar l’espai publicitari que els usuaris visualitzen en accedir al lloc web i les emmagatzemen tercers.

Qui accedeix a la informació de les galetes?

La informació emmagatzemada en les galetes pròpies la fa servir exclusivament Fundación MAPFRE.

Les galetes es poden desactivar?

Llevat de les galetes analítiques, l’ús de galetes té un efecte sobre la privadesa dels usuaris atès que, per regla general, permet relacionar el seu contingut amb l’adreça IP de connexió i amb altres dades de caràcter personal de l’usuari, com les dades aportades voluntàriament.

Respectem la seva privadesa, amb la qual cosa pot optar per no permetre la instal·lació d’alguns tipus de galetes fàcilment i en qualsevol moment a la nostra pestanya “Configurar galetes” situada al final de la nostra pàgina web.

No obstant l’anterior, en cas que després l’usuari vulgui eliminar les galetes que s’hagin emmagatzemat en el seu ordinador i que necessàriament necessitin del seu consentiment, podrà fer-ho mitjançant les eines que li proporcioni el seu navegador per fer-ho. En aquest sentit, en funció del seu navegador, en els enllaços següents es detalla el procediment per desactivar les galetes:

Si l’usuari no accepta les galetes o les rebutja després, les funcionalitats del lloc web podran quedar minvades.

Canvis i actualitzacions a la Política de Galetes

Fundación MAPFRE pot modificar aquesta Política de Galetes en funció d’exigències legislatives o reglamentàries, o bé amb la finalitat d’adaptar aquesta política a les instruccions i recomanacions dictades pels reguladors. Li recomanem, per tant, que revisi periòdicament la Política de Galetes.